Hoe zit het met

verzendingen?

Verzendingen uitgelegd

Nog even volhouden! Wij verzenden de eerst volgende werkdag. Bestellingen die in het weekend binnen komen verzenden wij meteen maandag ochtend.

Vervelend als je zending kwijtgeraakt of beschadigd is. Wij adviseren om een claim hiervoor in te dienen middels een supportaanvraag. Neem contact met ons op via de contactpagina, vul je naam en bestelnummer in en vertel wat er is gebeurd. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met je op.

Het hangt af van waar je bent. Binnenlandse bestellingen nemen tot 5 werkdagen in beslag. Overzeese leveringen kunnen 7-16 dagen duren. De leveringsdetails worden vermeld in je bevestigingsmail.

Nu betaal je EURO 3.70 voor het verzenden van een bestelling.

Mocht dit het geval zijn meld het artikel dat je eigenlijk besteld hebt, maar niet hebt ontvangen als retour aan. Stuur het artikel dat je niet besteld hebt op. Bestel zelf het juiste artikel (nog een keer), dan heb je hem het snelste in huis.

Kom je er met bovenstaande uitleg niet uit? Neem dan contact op.

Neem dan contact met ons op via mail op bro@broducts.nl, vul ons online contactformulier in of neem schriftelijk contact met ons op. Dit kan naar:

Box A8442
Postbus 9607
1006GC Amsterdam
Nederland

Het mag natuurlijk niet voorkomen dat je iets terug wilt sturen, maar als het echt niet te voorkomen valt neem dan contact met ons op! Onze supportmedewerkers zitten voor je klaar om je te helpen.